-
Pret: 12,00 lei
VL004 - Modalitati de stimulare a creativitatii prescolarilor
Autor: Tatiana Tapalaga
Educatia care se realizeaza intr-un cadru institutionalizat apartine societatii si de multe ori societatea se considera a fi mai importanta decat oamenii care o compun. Pentru a supravietui societatea indeamna la conformism, la imitatie blocand astfel creativitatea. Natura ne-a creat unici iar maiestria noastra ca educatori consta in a gasi calea care sa permita fiecarui copil sa-si manifeste in mod specific propriul potential creative, intr-un cadru social care nu incurajeaza intotdeauna manifestarile creative ale copiilor. Potentialul creativ al prescolarului poate fi valorificat, imbogatit, prin intreg procesul instructive – educative din gradinita, astfel incat gradinita sa constituie preludiul viitoarei conduit creative a prescolarului.
CUPRINS
- Cap. I Creativitatea
- I.1. Delimitari conceptuale
- I.2. Etapele si factorii creativitatii
- I.3. Blocaje ale creativitatii
- Cap. II Creativitatea la prescolari
- II.1. Profilul psihologic al prescolarului
- II.2. Specificul manifestarii creativitatii la varsta prescolara
- II.3. Rolul gradinitei in dezvolatarea creativitatii copilului prescolar
- Cap. III Modalitati de stimulare a potentialului creative la prescolari
- III.1. Program de antrenament creativ
- III.2. Activitate optional “Micul creator”
- III.3. Activitate optional “Micul poet”
- III.4. Proiect tematic “Micul artist”